söndag 12 december 2010

Verklilgen ledsen för dårlig uppdatering..
Förr hade jag över 1000 läsare DAGLIGEN, men nu har jag inte allst många kvar: (
Får börja uppdatera mer..

har flyttat, så nu bor man i en tvåa, skit härligt :)
trivs i lägenheten.

Alltså allt man gjort är att ha festat eller lanat..
cs och age of empires och nattlefeild.

Skulle ju ha en kattunge,.. Men kände verkligen det att jag inte skulle orka med att vara låst för att man har en kattunge..
Skuttis får bo hos någon som har tid för han..

Helgen har varit bra, har gått till I och N och spelat wii samt tagit några öl :D
Riktigt trevligt har det verkligen varit :d

----------------------------------------------------------
Var på modell för en dag i onsdags. Riktigt skoj var det, har tyvärr inga bilder.. :(

Men vi fick iaf en upplevelse :) (y)

------------------
Jag har nu insett vilka som är ens riktiga vänner..


Jaha vi höres och synes :D

1 kommentar:

  1. Hehe du får kolla igen i bloggen. ;) Har lagt upp det. :P
    Men du ska veta att det är ganska kostsamt att hålla på med naglar, jag har lagt ut mååånga tusen på sakerna jag har.
    Ha det bra kram kram.

    SvaraRadera

komentera gärna här :)