söndag 12 december 2010

som alla vet så var det en självmordsbombare igår i huvudstaden..
Ja vad ska man säga?
Jag blev lite rädd iaf.. tänk om någon spränger här, i underbara eskilstuna?

bloggaren AnaGina såg mannen död..
Dessie hade gått där på morgonen.

Tänk om man hade fått för sig att bo i stockholm..
Iförsej, det skulle jag inte vilja, jag trivs i eskilstuna.


Nu på kvällen har vi spelat bfv. (battlefield wetnam) eller hur det stavas.

Sen gick vi till konsum. Och nu lagar I mat, jag är trött och R sitter vid sin dator..
Vi ska strax kolla på film :)
mirrors 2 blir det att se.
Hoppas den inte är som mirrirs 1..
När jag såg den filmen kan jag knappt kolla i en spegel..

Men får se hur det blir.. Om man kan sova eller inte. hoppas bara på det bästa :D



Lite bilder på älskade Eskilstuna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)