söndag 21 november 2010

Dårlig uppdatering, jag vet.. :(

Har inte internet hemma, så blir ganska svårt att uppdatera,
Ska köpa en iphone där man kan uppdatera.. allt med mig är bra,
Hade åkt pånjurinflamation för någon vecka sen..

Nu sitter man här och väntar på kaffe, Gott!!!

i helgen skulle vi ha lanat, men de blev inget av de..
Bara massa dator fixande m.m
Sen chafför.. Eller inte jag då. Men Korv.

Vill tatuera mig..


Aja, snart är de jul, och efter jul fyller jag :)
jag vill ha en ny dator, en ny telefon, körkorts hjälp.
Massor vill jag ha..
Snart flyttar man,, Ska bli kul, tack och lov bor man på 1a våningen så blir bara att springa upp för en trappa :)

Senhar jag ju inte så tunga grejer :)

nej nu var kaffet klart..
uppdaterar nästa vecka igen, och då kommer de en bloppis :)))

Hej så länge :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)