tisdag 28 december 2010

Haha Livet är en Dans på rosor?
Vilket dårligt utryck...

Blablabla..
Jahaja då fyllde man 20 den 25e dec..
Lite bra på arslet var man..
Hahah Allt jag minns var att jag sattoch drack sen minns jag inge mer..
Perfekt day med andra ord.. Not

Nu sitter man hos älsklingen och Väntar tills han kommer hem, Då blir det storhandla, Sen vill jag kolla efter en extern hårdisk till datorn,

Bröt ihop idag..
Haha städade massor för att hitta min laddare till Telefonen, Hittade den inte så Satte mig i Älsklings hall och stortjöt.. ahahha

Tappade då tålamodet på allt, Rökte tre cigg efter varandra,
Vet faktist inte vad som hände..

Innan jag började städa gick jag upp till Tina och drack lite kaffe :D
och snacka lite skit.
Awsome,

Idag hoppas jag attt vi ska spela..
Då måste Ida vara med :D

tack och lov har ingen nämnt något om 20 års dagen haha
Imorgon blir det springa till systemet, och köpa lite saker till nyår ;)
Blir ju som sagt festa in nya året hos mig,
Förvånad eller ej, men jag trivs faktist i torshälla :D
En tvåa där man kan vara för sig själv,
Nära killen, Nära Ida, Nära alla :D

Imorgon ska jju jag på möte kom jag på..
Tiden till mötet har jag satt alarm på, Men ett problem, Telefonen är sten död...

Aja hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)