onsdag 22 december 2010

God dagens:D

Idag är jag på gott humör, :D
snart jul, snart 20, Och min älskling är underbar,
<3
haha allt går bra med allt just nu, Och jag trivs med Livet, På mellandagarna, ska vi dricka lite, haha och får man pengar på jul så har man pengar.
Inte ett ord har jag fått om mina pengar,

Sitter och lyssnar på musik, Jul musik, man börjar få julkänsla,

Just nu skriver jag här snart blir det att bogsera älsklings bil, Och laga den, Och jag får hjälpa till :D
ska bli riktigt kul, :D
Jag som hjälpt till lite förr, Men nu idag vill jag göra allt, Jag är så glad, över att man fått bra vänner,
Ida<3
Hon är helt underbart snäll, Älsklingen är underbart snäll,
Alla är underbart snälla :D

Ida och jag brukar skjuta killarna i spel, Eller så pratar vi i köket,
:D

Jag gillar alla just nu, Men falska vänner har ingen del i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)