tisdag 21 december 2010

Hej, var ett tag sen jag skrev, Men har varit mycket nu :D

min älskade lillebror och hans tjej fick barn den 19e :D




så söt, och hon fick namnet Evelina :D
<3 faster är stolt!

älsklingen och jag, putte och Ida spelade igår, Postal blev det, men så länge spela vi inte, till tolv ungefär :D

Idag vet jag inte om vi ska spela, eller om de blir att fira "lill" jul med älsklingen, Vi åker skilda håll till jul, jag till vagnhärad, Och han till karlstad
Sen vet man inte när man kommer hem igen, Jag sammåker med min syster och hennes kille, så får se om man kanske kommer hem den 26e.

28e funderar vi på att gå ut, älsklingen jag putte sen vet jag ingen mer, men ida mååååste oxå följa med :D

Pratade lite om det igår, Och i samma veva som vi är ute blir det att fira mig :D
snart 20, eller snart och snart, på lördag.

Undrar när man får pengar, behöver verkligen pengar nu...
Men men kanske idag, eller imorgon eller övermorgon, eller alldrig..
Märks men alltid känns det som att jag aldrig får pengar,, haha men leva fattigt det är man ganska van me, I sommras fick jag klara mig utan pengar i 2 månader,.

nu vakna älsklingen :D ska vara trevlig mot han :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)