fredag 17 december 2010

Är de okej att vara svartsjuk?

Shit, vet inte vad det är men det känns som att jag blir irreterad för minsta grej..

Vet ni, R har lovat mig att få tapetsera och fixa i hans kök :) haha han lovade mig det för två tre veckor sen :)

Men om jag får bestämma så ska det vara Gråa tapeter på en vägg(fondvägg) Resten av väggarna ska vara lite ljusare grön än han har nu, :)

Men men återstår att se hur han vill göra :D

Jag däremod ska fixa hemma hos mig, V-rummet ska vara beige med en svart fondvägg,
Köket ska vara Ljusblått, och sovrummet ska vara som mina gamla tapeter jag hade hemma hos mamma, LjusLila med en Mörklila fondvägg :)
Hallen ska oxå göras om, Men hue den ska se ut vet jag inte, skylle vara snyggt med mönstrade tapeter. :)

Men men..
Vi har spelat idag, Jag döda mest :)))
Bäst jag känner mig hahahah

Men nu ska jag åter gå till mitt:) Hej hej då då :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)