måndag 15 november 2010


Hänt massor på senare tid.
Molly dog för 2 veckor sedan.. :(
Vila i frid älsklingskatten.

Jag har haft urinvägsinfektion som hade gått till njurarna, Men nu Gör detinte ont eller så som det gjorde i början,

Skolan har jag inte varit på den här veckan, utan bara sagt upp lägenheten, varit på massa möten m.m

Vet ni, jag har blivit cs nörd och age of empires nörd, R har gjort mig till nörd.. :D

men det ör kul att spela m.m

Var på harrys förra veckan, och Nemo och jockiboi från kungarna av tylösand var där, har aldrig sett A så exalterad hon var då haha
Men men,
Har inte än fått nycklar till min lägenhet.. Men dom borde ringa om dom snart, Men får förmodligen flytta till årsskiftet.. :( Vill flytta till 1 dec.. Allt för att ha min 20 års fest..

Men men, Nu sitter man här och lyssnar på musik :) har spelat hela dagen idag, igår oxå..
Sitter oxå och lyssanr på Mollys låtar :) Dom som jag lyssnar på och tänker på henne.. saknar den lilla söta saken som alltid ville ligga på ens bröst så fort man satt vid datorn..
Hon fick min rosa halsduk som vi linda in henne i.
<3 R har begravt henne och han har lovat att vi ska till hennes grav någon helg. :)
Hoppas bara inte något djur har grävt upp henne. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)