tisdag 26 oktober 2010

Älskling spelar, och jag skriver här.
Visste ni att han vill åka till afgahnistan och kriga?
Jag gillar de inte, ifall något skulle hända han och jag aldrig kommer få se han igen :( Jag vet ju att man inte ska tänka så.
Men ändå, vill inte att han ska åka dit, Kommer bli tomt utan han och kommer sakna han massor medans han är borta,
Fast om han åker, kommer jag fixa ny blogg där jag skriver mina tankar, och lägger ut mail han och jag skickat till varandra.

Är forfarande hos R, fick reda på att jag är ledig varje tisdag tills 1 november,
Sen har jag möte om hur jag ska göra, Börja praktisera eller plugga upp datorkunskapen, (enda ämnet jag kan plugga upp)
Men vill hellre plugga till konditor och sen dra ut på praktik.

Snart kan jag få min lägenhet, Och jag längtar, då sover jag i nya lägenheten, och städar Och målar lister i gamla lägenheten,
Måste fråga min nya hyresvärd, om jag får måla i vardagsrummet, Vill ha en svart fondvägg sen Någon annan färg på andra väggarna, Eller om jag tar Svart fondvägg i sovrummet, och rosa tapeter på dom andra väggarna:)
Kommer ju ändå bo kvar där ett tag.
Eller om inte flera år, :)

Det jag ska köpa iaf på ikea







Kommer förmodligen köpa mer, eftersom när man är på ikea och har planerat vad man bara ska köpa så blir de alltid mer.. haha

Nu ska jag kolla katt saker på interet till Min Molly :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

komentera gärna här :)